1. SKLEPY SPOŻYWCZE
Nie jest zaskoczeniem, że sklepy spożywcze są najlepszym biznesem podczas kryzysu. Ludzie zawsze muszą jeść, a podczas recesji zazwyczaj ograniczają też jedzenie w restauracjach i zamawianie jedzenia na wynos. To sprawia, że sprzedaż artykułów spożywczych wzrasta jeszcze bardziej.
2. OPIEKA ZDROWOTNA
Podobnie jak w przypadku artykułów spożywczych, ludzie potrzebują opieki zdrowotnej, aby żyć. Popyt na nią nie spada, kiedy gospodarka się zmienia. Opieka zdrowotna jest zawsze stabilna, co oznacza, że popyt na nią nie zmienia się w zależności od jej ceny. Popyt na opiekę zdrowotną może nawet wzrosnąć w czasie recesji, ponieważ ludzie szukają pomocy w zakresie zdrowia psychicznego. Jeśli chcesz zabezpieczyć swój kapitał przed kryzysem, koniecznie sprawdź ten artykuł: https://www.niewierze.pl/globalny-kryzys-zacumuj-w-bezpiecznej-przystani
3 PIWO, WINO I LIKIER
Sprzedaż alkoholu to branża, która ma tendencję do przynoszenia zysków w czasie recesji. Kiedy większe zakupy, takie jak elektronika, wakacje czy nowy samochód są poza zasięgiem, ludzie mają tendencję do pocieszania się alkoholem. Nie jest to zdrowy nawyk, ale jest to jeden z najlepszych biznesów, które rozwijają się w czasie recesji.
5. TOWARY DLA DZIECI
Produkty dla dzieci są niemal całkowicie odporne na recesję: Rodzice nie mogą żałować grosza na pieluchy, mleko i ubrania dla szybko rosnącego dziecka. Nawet zabawki dla dzieci są odporne na recesję. Rodzice ograniczają wydatki w innych dziedzinach, aby móc choć trochę rozpieścić swoje dzieci.
6. PRZEMYSŁ ZOOLOGICZNY
Ludzie kochają swoje zwierzęta domowe. Jeśli ukochany kot lub pies zachoruje, raczej nie będziemy oszczędzać na opiece weterynaryjnej. Na tym jednak nie koniec.
7. DORADCY FINANSOWI I KSIĘGOWI
Kiedy wchodzimy w czas kryzysu, wszyscy zaczynają się martwić o swoją przyszłość finansową. Osoby fizyczne chcą zapewnić stabilność swoich inwestycji lub nawet zainwestować w nowe możliwości. Firmy polegają na radach swoich księgowych, którzy pomagają im przetrwać trudne czasy.
8. CYBERBEZPIECZEŃSTWO I WSPARCIE TECHNICZNE
Obecna recesja spowodowała wzrost aktywności w Internecie – robimy zakupy, pracujemy, komunikujemy się i przesyłamy strumieniowo więcej informacji online niż kiedykolwiek wcześniej. Firmy, które dobrze prosperują w czasie recesji, zawsze dostosowują się do aktualnych trendów, a te z umiejętnościami powstrzymywania cyberprzestępców i pomagania nowo zdalnym pracownikom biurowym odkrywają możliwości.